Het wordt steeds spannender! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu Het wordt steeds spannender! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne - WaarBenJij.nu

Het wordt steeds spannender!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 December 2014 | Nederland, Nederland

Over drie weken is het zo ver!! Ik en Anouk zullen dit koude kikkerlandje verlaten voor 5 maanden Suriname. Wij zullen verblijven is de mozartstraat in Paramaribo. Wij hebben 7 januari onze kennismaking in het Sint Vincentius ziekenhuis. Wij zullen stage gaan lopen op de kraamafdeling en misschien nog een andere afdeling. De eerste week als wij aankomen hebben wij nog een week vakantie (slecht leven) en 12 januari zullen wij gaan beginnen met vier/vijf dagen stage in de week.
Ik ben inmiddels begonnen met mijn eerste koffer in te pakken en heb gister mijn zusterpakjes gekocht, want ja die moet je zelf aanschaffen voor je stage. Ik en Anouk hebben allebei nog maar een paar opdrachten om daar af te ronden, meer en deel hebben wij al op school/werk verricht, waardoor wij extra kunnen gaan genieten van ons avontuur!
5 januari zullen wij met KLM boeing 747 vliegen naar Suriname en wij zullen daar om 17.00 uur surinaamse tijd aankomen. Ik zal proberen op alle berichtjes en dingetjes te reageren, maar hou mijn blog bij dan blijf je op de hoogte ;)! Tot over een paar weken!

• 14 December 2014 - 18:40

Peter:

Ik ga jullie volgen , heel veel plezier daar

• 14 December 2014 - 20:02

Barbara Slootweg:

ik ga je zeker volgen kuss

• 14 December 2014 - 22:32

Anurish:

Nou Sanne, het komt zeker dichterbij. Ben benieuwd hoe je het zal gaan vinden daar. Ben benieuwd wat je van het land vind. Ik ga je zeker proberen te volgen!! Moet ik me aanmelden dan ofzo ergens? Of gewoon deze site volgen?

• 16 December 2014 - 08:42

Sanne:

Neehoor! Ik zal per blog de link op mijn facebook zetten. Met één klik kun je genieten van mijn avonturen haha :D!!

• 04 Januari 2015 - 19:32

Hermien:

Hoi Sanne ik wens je een goede vlucht en een hele leuke leerzame stage toe. Geniet er maar lekker van .Groetjes van Wim en Hermien

• 04 Januari 2015 - 19:59

Lize:

Dit is leuk sanne ben benieuwd wat we allemaal te lezen krijgen nogmaals succes en goede vlucht

Chris :

Hoi Sanne, nog een nachtje slapen, afscheid nemen van de familie en dan de reis van je leven naar het mooie Suriname, ga er lekker van genieten en ik wens je ook een prachtige stage toe met heel veel ervaringen, die nemen ze je nooit meer af!
    Groetjes van de hele familie!

• 06 Januari 2015 - 13:35

Irene:

hoi Sanne. Ik wens je ontzettend veel plezier in Suriname. Groetjes Irene.